Parking Ector Paris Roissy CDG T1 (parking outdoor)

Ector - Aéroport Paris Roissy CDG biedt een voiturierdienst aan de luchthaventerminal. Uw voertuig wordt vervolgens geparkeerd in een parking.

Toegang voor auto's
Roissy CDG T1 - 77990 Mauregard
Ector Paris Roissy CDG T1 (parking outdoor)
Parkeren mogelijk via reservatieGaan
100% veilige betaling
Ticketvrije toegang
24/7 helpdesk

Hoe kom ik in parking Ector Paris Roissy CDG T1 (parking outdoor)?

Toegangsgids

Hoe heb ik toegang tot de parking met mijn voertuig?

Na uw reservering en om de aanwezigheid van uw valet te garanderen, stuurt u een e-mail naar de ECTOR-klantenservice op hello@ectorparking.com met uw retourvlucht- of treinnummer, evenals uw mobiele telefoonnummer. Als uw gegevens niet zijn geregistreerd door de ECTOR-klantenservice, wordt uw reservering geannuleerd. Bel, de dag van uw vertrek, 15 minuten voor het begin van uw ECTOR-reservering, naar uw voiturier op het nummer +33 1 86 76 68 51 om uw komst te bevestigen en met hem een specifieke ontmoetingsplaats op het station of de luchthaven af te spreken Opgelet: u moet dit nummer (+33 1 86 76 68 51 ) bellen vanaf de lijn waarvan u het nummer hebt opgegeven in uw Indigo Neo-account: dit om ervoor te zorgen dat uw oproep wel degelijk bij uw voiturier terechtkomt en niet bij een andere Zodra de ontmoetingsplaats is vastgelegd, treft u er uw voiturier aan U stelt samen snel een "plaatsbeschrijving" op van het voertuig en u overhandigt hem de sleutels en papieren van uw voertuig.

Hoe kan ik mijn voertuig terug ophalen?

Slaap op beide oren tijdens uw reis:uw wagen staat 24u/24 en 7d/7 op een beveiligde parkeerplaats geparkeerduw wagen is verzekerd tegen alle risico's vanaf het ogenblik dat u hem overhandigt tot het moment dat u hem terugkrijgtbij een terugkomst met vertraging zal Ector in real-time op de hoogte worden gebracht en zich dienovereenkomstig aanpassen De werktijden van ECTOR-voituriers zijn de volgende: 06u00-23u30 (elke dag) Als u, naast een Indigo Neo-reserveringsbevestigingsmail, geen ECTOR-reserveringsbevestigingsmail hebt ontvangen, neemt u contact op met de ECTOR-klantenservice om na te gaan of uw reservering wel is geregistreerd. De klantenservice van ECTOR is dagelijks van 9u tot 17u bereikbaar op het nummer +33 9 73 72 88 55 (buiten deze uren is een noodnummer 7/7 en 24/24 bereikbaar): +33 1 76 42 00 44)

Waar kan ik parkeren?

Bel zodra u kunt, wanneer u uit de trein of het vliegtuig stapt, naar uw voiturier op het nummer +33 1 86 76 68 51 om uw aankomst te bevestigen en een ontmoetingsplaats af te spreken Opgelet: u moet dit nummer (+33 1 86 76 68 51 ) bellen vanaf de lijn waarvan u het nummer hebt opgegeven in uw Indigo Neo-account: dit om ervoor te zorgen dat uw oproep wel degelijk bij uw voiturier terechtkomt en niet bij een andere Uw voiturier zal u daarna uw voertuig, de sleutels en de papieren ervan terugbezorgen Reis met een gerust hart: in geval van vertraging van uw trein of uw vlucht, zal Ector hier in real-time op de hoogte worden gebracht en zich erop afstemmen

Soorten toegang
E-ticket
Maximale hoogte
1.9 m

De beschikbare uitrusting

  • VideobewakingVideobewaking